Mit nyújtunk
Betegeink megelégedettsége érdekében az alábbi feltételeket biztosítjuk:
- magasan kvalifikált szakorvos gárda,
- nagy tapasztalattal rendelkező szakdolgozók,
- esetmenedzser alkalmazása, akinek feladata az orvosokkal
való kapcsolattartás, a várólisták kezelése, műtéti programok, kiírások
előkészítése, az egynapos sebészeti tevékenység koordinálása,
- felkészült, empatikus recepció, amely a betegfogadás fontos
eleme,
- hívásos rendszer a négyszemközti betegfelvétel biztosítása
érdekében,
- kulturált környezet
Elkülönítetten kialakított egység.
Színes otthonos ágynemű, melynek célja, hogy a betegszobák látványa ne
emlékeztessen az intézményi környezetre. Ünnepeknek, évszakoknak megfelelő
díszítőelemek alkalmazása. Hozzátartozóknak kulturált várakozási lehetőség,
büfé.
- pontos és naprakész információadás
Nagy hangsúlyt
helyezünk arra, hogy a páciensek már tájékozottan érkezzenek a műtét napján.
- hatékony és személyes kommunikáció
Számos kommunikációs
tréninget szervezünk intézményünk dolgozói részére.
- tisztaság
„Az év kórháza 2011” szavazáson Tisztaság
és környezet kategóriában kórházunk III. helyezett lett.
- személyes kapcsolat
Munkakörhöz rendelt egyenruha
biztosítása, információs táblák alkalmazása, mely tartalmazza a dolgozók nevét,
végzettségét és hogy mely műszakban teljesít munkát, kit várhat a következő
műszakban.